Live-Ticker
 Community
menu Registrieren menu Mitglieder Login menu Chat menu Flirtsuche menu Forum menu Shop
 Schule & Uni
menu Referate
 Informationen
menu FAQs
 Statistik
Mitglieder397.303
Neue User0
Männer195.765
Frauen194.707
Online1
Referate12.458
SMS-User59.003
Forenbeiträge3.080.539
 Neue Mitglieder
  • Profilbild von xPhilly

Maennlich xPhilly

• Profilbild von ALMGOl

Weiblich ALMGOl

• Profilbild von Fiona1234

Weiblich Fiona1234

• Profilbild von syria_girl

Weiblich syria_girl

• Profilbild von baboune21

Maennlich baboune21

• Profilbild von Leona2705S

Weiblich Leona2705S

• Profilbild von Leona2705

Weiblich Leona2705

• Profilbild von Pascal201

Maennlich Pascal201

• Profilbild von aladin2016

Maennlich aladin2016

• Profilbild von Test89756

Maennlich Test89756

Foren
Allgemeines
Forum durchsuchen:

Thema:

Referat

(342x gelesen)

Seiten: 1

Du mußt dich registrieren, bevor Du einen Beitrag bzw. eine Antwort erstellen kannst.

Beitrag von Mc_Princess

22.06.2008 22:38:35

Mc_Princess

Profilbild von Mc_Princess ...

Themenstarter
Mc_Princess hat das Thema eröffnet...

Leute ich weiß es is sonntag aber ich würd mich freun wenn ihr mir helfen könntet..

Avril Lavigne is a rock singer from Canadian. Born at the27. September 1984. Avril grew up in a provincial town in Canada. She is the middle of three childrens and like’s her big brother matt, and her little sister Michele. Her parents are John and Judy. She learnt music on a private school . At the age of 8 years Avril learned herself to play guitar and piano . As a result her parents supported them. Avril appeared in churches, in village parties and on smaller events. She was discovered by Cliff Fabri, her first manager, when she sang cover versions of Country songs in a bookstore in Kingston .
At the age of 16 years she signed a disk contract with Arista records by A&R Manager Ken Krongard. Now she broke off the school and move to New York city. Their first album appeared on 4th June 2002. With the name “Let me go“. It was a big success. The next album “under my skin” appeared on the 25th May, 2004. 2005 Lavigne signed a contract with Ford models, a model order agency from Los Angeles.
The new Album appeared on the 29th June 2007. Their music style is between pop and rock. Moreover, Lavigne published a cover version of the song "Knocking on Heaven's Door" whose income of the anti-war organisation "WAR child" came to property. Their place of residence is Los Angeles where She lives together with her husband Deryck Whibley, the singer of the Band Sum 41. Avril Lavigne and Deryck Whibley are married since the 15th of July, 2006. She often said that she is the opposite of Britney Spears because of her music style. She already played in a few films a minor part.
She was already nominated for many prices. She like to listen music from Green Day, flashing 182, Sum 41 and system of a Down.

Denkt ihr das passt so? oder sollte mann noch änderungen vornehmen??

Profil | Livenachricht | SMS senden | Gästebuch | Nachricht | Bildergalerie

Beitrag von Shadowspawn

22.06.2008 23:09:46

Shadowspawn

Profilbild von Shadowspawn ...

Avril Lavigne is a Canadian rock singer. Born on September 27th in 1984, Avril grew up in a provincial town in Canada. She is the second of three children and likes her siblings Matt and Michele. Her parents are called John and Judy. She learnt music on a private school. At the age of 8 years Avril taught herself to play guitar and piano. As a result her parents supported her. Avril appeared in churches, in village parties and on smaller events. She was discovered by Cliff Fabri, her first manager, when she was singing cover versions of Country songs in a bookstore in Kingston.
At the age of 16 years she signed a record label contract with Arista records by A&R Manager Ken Krongard. Now she broke up the school and moved to New York City. Her first album, named “Let Me Go“, appeared on June 4th in 2002. It was a big success. Her next album “Under My Skin” appeared on the 25th of May in 2004. In 2005 Avril signed a contract with Ford models, a model agency from Los Angeles.
Her latest Album appeared on the 29th of June in 2007. Her style can be located between pop and rock. Moreover, Avril published a cover version of "Knocking On Heaven's Door" donating the income of the song to the anti-war organisation "WAR Child". Today she lives with her husband in Los Angeles. By the way, her husband is Deryck Whibley, the singer of Sum 41. Avril and Deryck got married the 15th of July in 2006. She often defines herself as the opposite of Britney Spears because of her music style. Avril has also played some secondary roles in a few movies.
She was already nominated for many prices. She likes to listen music by Green Day, flashing 182, Sum 41 and System Of A Down.

Ich hab die "schlimmsten" Fehler entfernt und angefangen ein paar Sätze umzuschreiben. Versuch einzelne Sätze miteinander zu verbinden und insgesamt mehr Struktur in das Referat zu bringen.
z.B. in dem du die Sachen nach und nach Aufzählst und nicht unbedingt querbeet.
Wer bin ich?
Wo komm ich her?
Wer sind meine Familie?
Wie habe ich mein Können gelernt?
Wie verlief meine Karriere?
Was mache ich heute?

Von dir klingt das ganze noch irgendwie abgehackt... ist alles nur so in einzelnen Sätzen, die untereinander kaum eine Verbindung aufweisen.

Ich hoffe ich kann dir damit helfen.

Beitrag von Mc_Princess

22.06.2008 23:14:59

Mc_Princess

Profilbild von Mc_Princess ...

Themenstarter
Mc_Princess hat das Thema eröffnet...

vielen vielen dank

Seiten: 1

Du mußt dich registrieren, bevor Du einen Beitrag bzw. eine Antwort erstellen kannst.

Weitere interessante Beiträge aus dem Forum:
Referat Wahrscheinlichkeiten
Referat Aktien
Bio Referat (Klonen)
Beispiel für BWL Referat gesucht
Shoa Referat

Dein Live Messenger LiveMessenger

Diese Funktion ist nur für Mitglieder verfügbar.

Anmelden | Login

Keine neue Nachricht
Jetzt Gratis bei Pausenhof.de registrieren...

1 Mitglieder online