Live-Ticker
 Community
menu Registrieren menu Mitglieder Login menu Chat menu Flirtsuche menu Forum menu Shop
 Schule & Uni
menu Referate
 Informationen
menu FAQs
 Statistik
Mitglieder397.546
Neue User0
Männer195.876
Frauen194.839
Online0
Referate12.458
SMS-User59.003
Forenbeiträge3.080.540
 Neue Mitglieder
  • Profilbild von amirarose

Weiblich amirarose

• Profilbild von Thegame24

Weiblich Thegame24

• Profilbild von ele99

Weiblich ele99

• Profilbild von mephistophelesA

Weiblich mephistophelesA

• Profilbild von Famedog20

Maennlich Famedog20

• Profilbild von haltdfeinmaul

Maennlich haltdfeinmaul

• Profilbild von mephistophelesO

Weiblich mephistophelesO

• Profilbild von Louisalenge

Weiblich Louisalenge

• Profilbild von Roosleitner

Maennlich Roosleitner

• Profilbild von Peter2000_

Maennlich Peter2000_

Foren
Schule & Referate
Forum durchsuchen:

Thema:

-= EngLisch Pro gesucht=-

(1394x gelesen)

Seiten: 1 2 3 4 »

Du mußt dich registrieren, bevor Du einen Beitrag bzw. eine Antwort erstellen kannst.

Beitrag von Reeen

07.01.2006 16:20:51

Reeen

Profilbild von Reeen ...

Ich mach mal nur n paar Sachen raus, die ich anders machen würde wenn ichs so geschrieben hätte:

In the „Pressure Cooker“ Andrea gets bad results in her mock exams. She didn’t want to tell her mother that she got bad grades, but she has to tell her the results and the reaction of her mother might be a little bit strict because there is a party. (find den Satz generell zu lange und zu verschachtelt...) Before she got the results of her exams she was allowed to go to the party but now she isn't! I think this reaction is okay because she didn’t learn (work?) enough for the exams, thinks the mother. (Andrea wants so much to go to the party but now the mother says no!) (überflüssig...) As well as she isn't allowed to meet her boyfriend because her mother thinks that he has a bad influence on her. In my eyes, this decision is quite too hard ... Her mother falls (deutsch?) many decisions for Andrea. But she only wants the best for her daughter. I think it’s okay what Andrea's mother did. In the age of Andrea, you can’t make always the right decisions. Young people learn if they make mistakes so nobody is perfect at all...

Ja.. irgendwie ^^ mehr mag ich nich

Profil | Livenachricht | SMS senden | Gästebuch | Nachricht | Bildergalerie

Beitrag von Live2bHappy

07.01.2006 16:23:41

Live2bHappy

Profilbild von Live2bHappy ...

musst aufpassen !kontrolier ma deine zeiten und have/has! am anfang sagt zum beispiel: she gets bad results= presents! und dann she didnt want to tell her mum= past tense! ode she have to es ist she has to...! und du kannst nich in einem satz verwenden "I think..bkabka.......thinks her mother" hoffe hab geholfen^^ bin ja auch kein pro du ^^

Beitrag von cheerluder

07.01.2006 16:24:03

cheerluder

Profilbild von cheerluder ...

In the „Pressure Cooker“ Andrea gets bad results in her mock exams which she doesn't want to tell her mother. But at least, she has to and as she worried before, her mother's reaction isn't quiet good. Andrea has to stay at home so she can't go to the party she could had gone to (?) before these bad results. I can understand that the mother is angry because obviously, Andrea didn't work enough for her exam.Another consequence is the fact, that she should't meet her boyfriend, he would be a bad commerce for her. In my opinion, Andrea's mum just want the best for her children so she acts so carefully. It's okay what the mother does.

vllt so?

Beitrag von Reeen

07.01.2006 16:24:44

Reeen

Profilbild von Reeen ...

stimmt da hat jmd. recht mit...

erster satz muss ins past tense... also "got" anstatt "gets"

Beitrag von Rium

07.01.2006 16:26:45

Rium

Profilbild von Rium ...

ihr solltet mehr auf die zeiten achten..erst fängst du im present an und schreibst dann aber im past weiter...zum beispiel ziemlich am anfang "she didn't".
du musst dir überlegen, in welcher zeit du schreiben möchtest, sonst ist der text ok!!! )

Beitrag von roque2205...

07.01.2006 16:30:16

roque2205...

roque22051988 hat kein Profilbild...

jopp also ich versuch mich ma...^^
hab 15 punkte in englisch 12/1, ich müsste es eigentlich glaub ich eventuell ganz gut können...

In the „Pressure Cooker“ Andrea gets bad results in her mock exams. As a result she doesn’t want to let (Zeit beibehalten is alles eine Erzählkette) her mother know about the results, but she has to tell her about (hab die Wiederholungen mal gekürzt bzw ersetzt). Her mother's reaction is a little bit strict because there is a party. Before the exams Andrea would have been allowed to go to the party but now she is grounded. I think this reaction is okay because her mother's convinced she didn’t practice enough for the exams. Andrea wants to go to the party so much but now the mother says no! Additionally she may not meet her boyfriend because her mom thinks that he had a bad influence on her. I think this punishment is to hard, in other words she doesn’t want Andrea to be together with him. Her mother makes many decisions for Andrea. But she only wants the best for her daugter. I think what the mother did is acceptable. Because when you're young, you don't recognize which way is the right one, and at not at least: nobody is perfect.

hoffe ich konnt helfen...

Beitrag von Rium

07.01.2006 16:33:42

Rium

Profilbild von Rium ...

jetzt ist der text perfect
klasse arbeit...
aber beim letzten satz würd ich "last but not least" schreiben, dass pflegt mein lehrer immer zu sagen

Beitrag von hennsie

07.01.2006 16:39:09

hennsie

hennsie hat kein Profilbild...

Themenstarter
hennsie hat das Thema eröffnet...

dann sag ich mal

danke^^

Beitrag von roque2205...

07.01.2006 16:53:17

roque2205...

roque22051988 hat kein Profilbild...

Huch hab da n Wort zu viel!!!^^

Because when you're young, you don't recognize which way is the right one, and not at least: nobody is perfect.

oder wie rium schon vorschlug:
Because when you're young, you don't recognize which way is the right one. And last but not least: nobody is perfect.
Hab das allerdings noch niemals n "native speaker" sagen hören und ich kenn n paar davon...
naja wenns dem lehrer gefällt...

Beitrag von hennsie

07.01.2006 16:54:02

hennsie

hennsie hat kein Profilbild...

Themenstarter
hennsie hat das Thema eröffnet...

In The Pressure Cooker the protagonist Andrea gets bad grades in her mock exams. Her friends advise her to not to tell her mom about them although she knows that the results are due to that day.
Andrea finally shows her mother the exams. Before her mom had known about them, Andrea was allowed to go to a party; now she is grounded and also may not see her boyfriend because her mom thinks that he has a bad influence on her.
The mother is strict but I consider her reaction as alright. Andrea has to learn from her mistakes, in this case that she did not study enough for the exams.
But that she’s not allowed to see her boyfriend is too hard. If you love someone, you want to be with him or her and you do not want to obey your parents rules.
I think that the mother makes a lot of decisions for Andrea but at that age you sometimes do not know what is wrong or right, and which way to choose. Nobody is perfect and Andreas mother just wants the best for her daughter, as all parents do.

ja hab mich auch nochma versucht, is auch gantz gut dnek ich

Beitrag von majamaus

07.01.2006 16:59:12

majamaus

majamaus hat kein Profilbild...

...her friends advise her not to tell her mum...!

Seiten: 1 2 3 4 »

Du mußt dich registrieren, bevor Du einen Beitrag bzw. eine Antwort erstellen kannst.

Weitere interessante Beiträge aus dem Forum:
Haltbaren Flansch gesucht
Guter Tennisschläger gesucht
Guten Koffer für Schüleraustausch gesucht
Erfahrungen mit Primark gesucht
Sport Kopfhörer gesucht

Dein Live Messenger LiveMessenger

Diese Funktion ist nur für Mitglieder verfügbar.

Anmelden | Login

Keine neue Nachricht
Jetzt Gratis bei Pausenhof.de registrieren...

0 Mitglieder online